Štúdie a výskum
Omega 3 nenasýtené mastné kyseliny môžu zvýšiť mozgové funkcie u chlapcov
Vitamíny a minerály môžu znížiť riziko ekzémov u detí
Kyselina listová môže znížiť srdcové problémy u detí
Náhradná detská výživa doplnená o DHA zvyšuje rozvoj mentálnych funkcií
Výskum preukázal, že deti, ktoré boli kojené materským mliekom v útlom veku, majú vynikajúce kognitívne schopnosti v porovnaní s deťmi kŕmenými náhradnou výživou. Vedci sa domnievajú, že táto výhoda je spôsobená obsahom esenciálnej mastnej kyseliny zvanej kyselina dokozahexaenová DHA.



